Het huwelijksfeest organiseren

Huwelijksfeest organiseren

Huwelijksfeest organiseren

Bij de planning van een huwelijksfeest komt nogal wat bij kijken, bij het organiseren en zeker bij het uitvoeren daarvan.
U wilt toch onbezorgd genieten van een onvergetelijk trouwfeest. Wij helpen u als aanstaand bruidspaar maar ook voor de getrouwden onder ons.
Trouwen-bruiloft in Belgie weet als geen ander hoe jullie een fantastische huwelijksfeest kunt plannen en vieren.
Het feest van jullie huwelijk en voor ieder ander bruidspaar moet uniek zijn, elk paar heeft zijn eigen wensen.
Het is de belangrijkste dag, het moet een dag worden om nooit te vergeten. Om u alvast een beetje op weg te helpen, met het organiseren van jullie huwelijksfeest hebben wij op deze trouwsite voorbeelden en adressen staan, waar u en uw bruiloftgasten een geweldig huwelijksfeest kunnen vieren.
Zo zijn er genoeg sprookjesachtige trouwlocaties te vinden die jullie trouwfeest perfect kunnen verzorgen.

 

Huwelijksfeest locatie

Wat moet u regelen bij 'n bruiloftsfeest en waar te beginnen voor en succesvol verloop.
Er zijn een aantal opties: Om te beginnen wat voor locatie wordt het, een kasteel, een feestzaal, een outdoor locatie? Of en schitterende varende locatie, er zijn keuzes genoeg afhankelijk van jullie budget en smaak.
Wat ook leuk is en populair bij veel aanstaande koppels is b.v. in een sfeervolle maar authentieke locatie.
Maar waar jullie ook voor kiezen, vergeet niet dat een huwelijksfeest na jullie huwelijk het belangrijkste element van de dag is.

 

Feestzaal Huwelijk:

Toch kiezen tegenwoordig veel stelletjes voor een onbezorgd trouwfeest in een partycentrum of een feestzaal voor hun receptie, diner, en het bruiloftfeest. Want stelt u zich eens voor dat jullie dat zelf allemaal moeten verzorgen en organiseren. Bij deze genoemde locaties zijn in het algemeen alle prijzen incl drank en hapjes inbegrepen. Dit zijn meestal de genoemde all-in prijzen bij feestzalen. Een huwelijksfeest bestaat uit meerdere onderdelen, het ontvangst, een receptie, het diner, en last but not least afsluitend met een geweldige feest. Wat moet je weten bij het regelen van een feestzaal voor je huwelijk.
Ga eerst meerdere zalen bekijken en vergelijk zowel de faciliteiten als het drankaanbod en de totale kostprijs .
Past dit kostenplaatje wel bij jullie budget?
Is deze feestlocatie qua omgeving en sfeer geschikt voor jullie als bruidspaar en de gasten.
Vraag ook naar de prijzen van het diner, buffet, of eventueel de maaltijd die jullie je gasten willen aanbieden.
Van belang bij het regelen van jullie huwelijksfeest primair is de kwaliteit en de gastvrijheid van de locatie.
Ga na of er een goede parkeer gelegenheid is, en makkelijk toegankelijk is voor invalide gasten.
Beschikt de locatie over een bruidskamer voor jullie huwelijksnacht? En mag je deze eventueel gratis gebruiken.

 

De decoratie van het huwelijksfeest

Een goed begin bij de versiering van jullie huwelijksfeest is de zaaldecoratie. Natuurlijk kunt u deze aanpassen aan jullie bruiloft thema. Meestal worden de basiskleuren van jullie gekozen thema verwerkt in bijvoorbeeld de tafelversiering met leuke bijpassende servetten, kaarsen, naamkaartjes, en bloemen. Gebruik je creativiteit en de mogelijkheden die er zijn om jullie zaal en diner-tafel prachtig te decoreren.

 

Tips openingsdans op huwelijksfeest

Bij de meeste huwelijksfeesten hoort muziek, u kan b.v. een bruiloftband of een DJ inhuren.
Het is ook voor veel bruidsparen het moment supreme, om hun openigsdans te tonen.
Wat is de ultime openingsdans en wat zijn goede tips.
De ultime openingsdans is de Rumba, maar deze is niet makkelijk.
Veel bruidsparen kiezen ervoor de openingsdans te doen op hun lievelingslied.
Kan je niet dansen, en wil je geen danslessen volgen, neem gewoon een lekker rustig nummer waarop je kan schuifelen.
Kortom: de keuze van de openingsdans en slotdans is de keuze van het bruidspaar zelf , wat ze kunnen en willen.

25 jarig huwelijksfeest:

Een 25 jarige bruiloft is een zilveren huwelijksfeest en dit vraagd om een onvergetelijk feest.
Het is voor de meeste bruidsparen een historische dag. Dit 25 jarig huwelijksfeest wordt meestal uitbundig gevierd met familie en vrienden.
Zoals bekend zijn er meer huwelijksfeesten behalve de 25 jarige en de gouden bruiloften, deze heben wij hier op volgorde gezet.

De 1 jarig huwelijk: katoenen bruiloft
De 2 jarig huwelijk: lederen bruiloft
De 5 jarig huwelijk: houten bruiloft
De 10 jarig huwelijk: tinnen bruiloft
De 12,5 jarig huwelijk: koperen bruiloft
De 15 jarig huwelijk: kristallen bruiloft
De 20 jarig huwelijk: porseleinen bruiloft
De 25 jarig huwelijk: zilveren bruiloft
De 30 jarig huwelijk: parel bruiloft
De 35 jarig huwelijk: robijnen bruiloft
De 40 jarig huwelijk: smaragden bruiloft
De 45 jarig huwelijk: saffieren bruiloft
De 50 jarig huwelijk: gouden bruiloft
De 60 jarig huwelijk: diamanten bruiloft
De 65 jarig huwelijk: briljanten bruiloft
De 70 jarig huwelijk: platina bruiloft
De 75 jarig huwelijk: albasten bruiloft
De 80 jarig huwelijk: eiken bruiloft

Tot slot:

Will u inspiraties of ideeen opdoen, zoek dan op deze site we hebben alles over het huwelijk.
Kortom een Huwelijksfeest is een feest om nooit te vergeten niet waar? Goed voorbereid is het halve werk. Veel succes.